dodatki

Ważna informacja

Minimalna kwota zamówienia dodatków ślubnych wynosi 250 zł.
Wszystkie dodatki są stylistycznie dopasowane do wybranego wzoru zaproszeń. Personalizacja dodatków (wypisanie imion gości na winietkach, treści na zawieszkach lub menu i td) jest wliczona w cenę.
Nie ma możliwości domówienia dodatków w późniejszym terminie, dlatego warto dokładnie przemyśleć zamówienie.
Nie zapoznanie się z daną informacją nie zwalnia Was z przestrzegania opisanych wyżej warunków.

Jak zamówić dodatki?

1

Wyślijcie następującą informację na e-mail KONTAKT@SONYADESIGN.PL:

  • Imię i nazwisko oraz nazwę wzoru.
  • Jakie dodatki wybraliście i w jakiej ilości.
  • Treści do zawieszek, menu, planu sali i td w pliku tekstowym.
  • Lista gości w pliku tekstowym (w Mianowniku dla winietek).
  • Własne uwagi i pytania.
2

W ciągu 1-3 dni roboczych wysyłam kosztorys sporządzony według złożonego zamówienia.

3

Po akceptacji kosztorysu, proszę o wpłatę całej kwoty za zamówienie.

4

W ciągu 2-7 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty wysyłam wizualizacje projektów spersonalizowanych według przysłanych przez Was danych. W przypadku nie zaakceptowania projektów, w ciągu 1-4 dni roboczych wysyłam poprawione wersję. Na tym etapie Klient ma obowiązek dokładnie sprawdzić cały tekst zaproszenia, menu, rsvp lub innych dodatków. Po akceptacji projektu przez klienta, odpowiedzialność za popełnione błędy ortograficzne lub stylistyczne ponosi Klient, jak i koszty za poprawioną papeterię. SONYA cards design nie bierze odpowiedzialności za wszelkie błędy zgłoszone po akceptacji projektu.

5

W ciągu 5-21 dni roboczych personalizuję, drukuję, kompletuję i szykuję zamówienie do wysyłki. Do każdego zamówienia są doliczane koszty przesyłki.